ქვემოთ მოცემული თანხის დაბრუნების პოლიტიკა მოქმედებს იმ შეკვეთებისთვის, რომელიც მომხმარებლის ან მიმწოდებლის შეტყობინების საფუძველზე ბრუნდება მიმწოდებელთან შემდეგ პირობებში:
მისამართზე გაგზავნილი პროდუქტის დაბრუნება ხდება უფასოდ ჩაბარებისას მისი შემოწმების და ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში.
დაბრუნებისთვის საჭიროა მომხმარებელმა არ ჩაიბაროს პროდუქტი და გამოატანოს ის კურიერს.
ჩაბარების და შესაბამისი დოკუმენტის ხელმოწერის შემდეგ პროდუქტის დაბრუნება ხდება არაუგვიანეს 2 სამუშაო დღის ვადაში. სერვისი ფასიანია და განისაზღვრება მისამართის შესაბამისი ტარიფით.
პროდუქტის დაბრუნება ხდება პირვანდელ მდგომარეობაში: იარლიყით, თავდაპირველი შეფუთვით და გამოყენების ნებისმიერი კვალის გარეშე.
ამ პირობის დარღვევის შემთხვევაში პროდუქტის შესაბამისი ღირებულების ანაზღაურება არ ხდება და ის მომხმარებელთან დაბრუნდება შემოწმებისთანავე.
გაუქმებული შეკვეთის/ პროდუქტის შესაბამისი ანგარიშსწორება ხდება არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში შემკვეთის საბანკო ანგარიშზე.
მნიშვნელოვანი დეტალები:
ა) გადარიცხვა ხორციელდება მხოლოდ შემკვეთზე და არა მესამე პირზე.
ბ) ბარათზე უკუგატარების მექანიზმი მოქმედებს შეკვეთიდან მხოლოდ 24 საათის განმავლობაში.